Poniżej przedstawiamy wykaz programów doskonalenia, dopuszczonych do realizacji w roku szkolnym 2024/2025 w niepublicznej placówce doskonalenia nauczycieli Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Skrótem priorytet MEiN oznaczono warsztaty, które realizują kierunki polityki oświatowej na rok szkolny 2024/25.
Warsztaty stacjonarne
Ocenianie kształtujące
Ocenianie kształtujące w pigułce
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (I etap)
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (II etap)
Dla Rady Pedagogicznej
Jak planować lekcję z ocenianiem kształtującym?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak stosować informację zwrotną?
Dla Rady Pedagogicznej
Od technik do strategii OK. Po co te patyczki?
Dla Rady Pedagogicznej
Praca wychowawcza z uczniem wykorzystująca techniki oceniania kształtującego
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w programie wychowawczym szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Ocena pomagająca się uczyć
Dla Rady Pedagogicznej
OK zeszyt w szkole
Dla Rady Pedagogicznej
OK zeszyt w szkole okejowej
Dla Rady Pedagogicznej
Jak budować partnerstwo nauczycieli z rodzicami w ocenianiu kształtującym?
Dla Rady Pedagogicznej
Szkolne relacje
Ocena zachowania
Dla Rady Pedagogicznej
ABC wychowawcy – komunikacja z uczniem
Dla Rady Pedagogicznej
ABC wychowawcy – diagnoza i budowanie zespołu
Dla Rady Pedagogicznej
Jak ograniczyć zjawisko agresji w szkole?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak radzić sobie z agresją i przemocą w szkole?
Dla Rady Pedagogicznej
Trudna klasa - diagnoza i interwencja
Dla Rady Pedagogicznej
Jak integrować klasę?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak utrzymywać dyscyplinę w klasie?
Dla Rady Pedagogicznej
Indywidualne spotkania z rodzicami
Dla Rady Pedagogicznej
Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap I)
Dla Rady Pedagogicznej
Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap II)
Dla Rady Pedagogicznej
Jak zbudować program wychowawczo-profilaktyczny?
Dla Rady Pedagogicznej
Metody dydaktyczne
Metoda projektu na lekcji
Dla Rady Pedagogicznej
Odwrócona lekcja
Dla Rady Pedagogicznej
Jak kształcić kompetencje kluczowe?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak angażować uczniów do nauki?
Dla Rady Pedagogicznej
Zadania, które tworzą dobrą lekcję
Dla Rady Pedagogicznej
Jak zadawać dobre prace domowe?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak zadawać pytania, aby uczeń się uczył?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak angażować uczniów do nauki?
Dla Rady Pedagogicznej
PBL - wykorzystanie metody rozwiązywania problemów w praktyce szkolnej
Dla Rady Pedagogicznej
Jak łączyć edukację matematyczną z edukacją przyrodniczą?
Dla Rady Pedagogicznej
Matematyczne w to mi graj - gry w edukacji wczesnoszkolenj
Dla Rady Pedagogicznej
Jak wspierać rozwój myślenia operacyjnego podczas zajęć edukacji matematycznej?
Dla Rady Pedagogicznej
Współpraca nauczycieli
OK - obserwacja (obserwacja koleżeńska)
Dla Rady Pedagogicznej
Profesjonalni nauczyciele
Dla Rady Pedagogicznej
Zespołowo doskonalimy pracę szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Nauczycielskie zespoły zadaniowe
Dla Rady Pedagogicznej
Ewaluacja wewnętrzna pracy szkoły
Samoocena i ocena pracy nauczyciela - metoda podnoszenia jakości własnej pracy
Dla Rady Pedagogicznej
Planowanie ewaluacji wewnętrznej w szkole
Dla Rady Pedagogicznej
Profil szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Koncepcja pracy szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Kompetencje przyszłości
Jak rozwijać kompetencje przyszłości - wprowadzenie
Dla Rady Pedagogicznej
Samodzielność myślenia - czym jest i jak jej uczyć?
Dla Rady Pedagogicznej
Współpraca - czym jest i jak jej uczyć?
Dla Rady Pedagogicznej
Rozwiązywanie problemów - jak rozwijać kompetencję?
Dla Rady Pedagogicznej
Zarządzanie sobą - czym jest i jak uczyć tej kompetencji?
Dla Rady Pedagogicznej
Liderstwo - czym jest i czy można go nauczyć?
Dla Rady Pedagogicznej
Klasa o różnorodnych potrzebach edukacyjnych
Dialog jako podstawa współistnienia wszystkich aktorów szkoły i zarządzania konfliktami w zróżnicowanej szkole
Dla Rady Pedagogicznej
Razem w szkole - integracja i reintegracja w zróżnicowanej klasie
Dla Rady Pedagogicznej
Język komunikacji a język edukacji - upraszczanie poleceń oraz instrukcji w zadaniach edukacyjnych i zadaniach pomiaru dydaktycznego
Dla Rady Pedagogicznej
Wykorzystanie modelu integracji w planowaniu działań szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie w zróżnicowanej klasie (także z uczniami z doświadczeniem migracyjnym)
Dla Rady Pedagogicznej
Rozpoznawanie potrzeb emocjonalnych i trudności uczennic i uczniów wymagających specjalistycznego wsparcia?
Dla Rady Pedagogicznej
Działania nauczyciela wspierające wyrównywanie wiedzy i umiejętności uczniów w klasie
Dla Rady Pedagogicznej
Zarządzanie stresem w szkole
Dla Rady Pedagogicznej