Poniżej przedstawiamy wykaz programów doskonalenia, dopuszczonych do realizacji w roku szkolnym 2024/2025 w niepublicznej placówce doskonalenia nauczycieli Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Skrótem priorytet MEiN oznaczono warsztaty, które realizują kierunki polityki oświatowej na rok szkolny 2024/25.

Warsztaty stacjonarne

Ocenianie kształtujące

Wprowadzenie do oceniania kształtującego

Dla Rady Pedagogicznej

Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (I etap)

Dla Rady Pedagogicznej

Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (II etap)

Dla Rady Pedagogicznej

Projektowanie lekcji z ocenianiem kształtującym

Dla Rady Pedagogicznej

Pisemna informacja zwrotna

Dla Rady Pedagogicznej

Techniki i strategie oceniania kształtującego

Dla Rady Pedagogicznej

Ocenianie kształtujące w pracy wychowawczej z uczniem

Dla Rady Pedagogicznej

Ocenianie kształtujące w programie wychowawczym szkoły

Dla Rady Pedagogicznej

Ocenianie pomagające się uczyć

Dla Rady Pedagogicznej

OK zeszyt w szkole

Dla Rady Pedagogicznej

OK Zeszyt w ocenianiu kształtującym

Dla Rady Pedagogicznej

Współpraca nauczycieli i rodziców w ocenianiu kształtującym

Dla Rady Pedagogicznej

Szkolne relacje

Ocena zachowania

Dla Rady Pedagogicznej

Komunikacja z uczniami

Dla Rady Pedagogicznej

Diagnoza i budowanie zespołu klasowego

Dla Rady Pedagogicznej

Jak pracować z uczniami przejawiającymi agresję?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak rozpoznać zjawisko agresji w szkole

Dla Rady Pedagogicznej

Trudne zachowania uczniów w klasie – diagnoza i interwencja

Dla Rady Pedagogicznej

Jak integrować klasę?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak utrzymywać dyscyplinę w klasie?

Dla Rady Pedagogicznej

Indywidualne spotkania z rodzicami

Dla Rady Pedagogicznej

Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap I)

Dla Rady Pedagogicznej

Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap II)

Dla Rady Pedagogicznej

Jak zbudować program wychowawczo-profilaktyczny?

Dla Rady Pedagogicznej

Metody dydaktyczne

Metoda projektu na lekcji

Dla Rady Pedagogicznej

Odwrócona lekcja

Dla Rady Pedagogicznej

Jak kształcić kompetencje kluczowe?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak angażować uczniów do nauki?

Dla Rady Pedagogicznej

Zadania, które tworzą dobrą lekcję

Dla Rady Pedagogicznej

Praca domowa w nowej rzeczywistości edukacyjnej

Dla Rady Pedagogicznej

Jak zadawać pytania, aby uczeń się uczył?

Dla Rady Pedagogicznej

Metoda rozwiązywania problemów w praktyce szkolnej (PBL)

Dla Rady Pedagogicznej

Współpraca nauczycieli

Obserwacja koleżeńska

Dla Rady Pedagogicznej

Zespołowe doskonalenie pracy szkoły

Dla Rady Pedagogicznej

Jak skutecznie doskonalić własną pracę?

Dla Rady Pedagogicznej

Efektywna współpraca w zespołach zadaniowych

Dla Rady Pedagogicznej

Ewaluacja wewnętrzna pracy szkoły

Samoocena i ocena pracy nauczyciela

Dla Rady Pedagogicznej

Planowanie ewaluacji wewnętrznej w szkole

Dla Rady Pedagogicznej

Profil szkoły

Dla Rady Pedagogicznej

Koncepcja pracy szkoły

Dla Rady Pedagogicznej

Kompetencje przyszłości

Jak rozwijać kompetencje przyszłości

Dla Rady Pedagogicznej

Jak uczyć samodzielności myślenia?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak uczyć współpracy?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak uczyć rozwiązywania problemów?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak uczyć zarządzania sobą?

Dla Rady Pedagogicznej

Jak uczyć liderstwa?

Dla Rady Pedagogicznej

Klasa o różnorodnych potrzebach edukacyjnych

priorytet MEiN

Zarządzanie konfliktem w zróżnicowanej szkole

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Integracja i reintegracja w zróżnicowanej klasie

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Prosty język komunikacji w edukacji

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Wykorzystanie modelu integracji w planowaniu działań szkoły

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Ocenianie w zróżnicowanej klasie

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Jak wspierać uczniów z trudnościami emocjonalnymi?

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Jak wyrównywać poziom wiedzy i umiejętności uczniów w klasie?

Dla Rady Pedagogicznej

priorytet MEiN

Zarządzanie stresem w szkole

Dla Rady Pedagogicznej