Poniżej przedstawiamy wykaz programów doskonalenia, dopuszczonych do realizacji w roku szkolnym 2024/2025 w niepublicznej placówce doskonalenia nauczycieli Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Skrótem priorytet MEiN oznaczono warsztaty, które realizują kierunki polityki oświatowej na rok szkolny 2024/25.
Warsztaty stacjonarne
Ocenianie kształtujące
Wprowadzenie do oceniania kształtującego
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (I etap)
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w pracy nauczyciela (II etap)
Dla Rady Pedagogicznej
Projektowanie lekcji z ocenianiem kształtującym
Dla Rady Pedagogicznej
Pisemna informacja zwrotna
Dla Rady Pedagogicznej
Techniki i strategie oceniania kształtującego
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w pracy wychowawczej z uczniem
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie kształtujące w programie wychowawczym szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie pomagające się uczyć
Dla Rady Pedagogicznej
OK zeszyt w szkole
Dla Rady Pedagogicznej
OK Zeszyt w ocenianiu kształtującym
Dla Rady Pedagogicznej
Współpraca nauczycieli i rodziców w ocenianiu kształtującym
Dla Rady Pedagogicznej
Szkolne relacje
Ocena zachowania
Dla Rady Pedagogicznej
Komunikacja z uczniami
Dla Rady Pedagogicznej
Diagnoza i budowanie zespołu klasowego
Dla Rady Pedagogicznej
Jak pracować z uczniami przejawiającymi agresję?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak rozpoznać zjawisko agresji w szkole
Dla Rady Pedagogicznej
Trudne zachowania uczniów w klasie – diagnoza i interwencja
Dla Rady Pedagogicznej
Jak integrować klasę?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak utrzymywać dyscyplinę w klasie?
Dla Rady Pedagogicznej
Indywidualne spotkania z rodzicami
Dla Rady Pedagogicznej
Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap I)
Dla Rady Pedagogicznej
Jak skutecznie współpracować z rodzicami? (etap II)
Dla Rady Pedagogicznej
Jak zbudować program wychowawczo-profilaktyczny?
Dla Rady Pedagogicznej
Metody dydaktyczne
Metoda projektu na lekcji
Dla Rady Pedagogicznej
Odwrócona lekcja
Dla Rady Pedagogicznej
Jak kształcić kompetencje kluczowe?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak angażować uczniów do nauki?
Dla Rady Pedagogicznej
Zadania, które tworzą dobrą lekcję
Dla Rady Pedagogicznej
Praca domowa w nowej rzeczywistości edukacyjnej
Dla Rady Pedagogicznej
Jak zadawać pytania, aby uczeń się uczył?
Dla Rady Pedagogicznej
Metoda rozwiązywania problemów w praktyce szkolnej (PBL)
Dla Rady Pedagogicznej
Współpraca nauczycieli
Obserwacja koleżeńska
Dla Rady Pedagogicznej
Zespołowe doskonalenie pracy szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Jak skutecznie doskonalić własną pracę?
Dla Rady Pedagogicznej
Efektywna współpraca w zespołach zadaniowych
Dla Rady Pedagogicznej
Ewaluacja wewnętrzna pracy szkoły
Samoocena i ocena pracy nauczyciela
Dla Rady Pedagogicznej
Planowanie ewaluacji wewnętrznej w szkole
Dla Rady Pedagogicznej
Profil szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Koncepcja pracy szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Kompetencje przyszłości
Jak rozwijać kompetencje przyszłości
Dla Rady Pedagogicznej
Jak uczyć samodzielności myślenia?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak uczyć współpracy?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak uczyć rozwiązywania problemów?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak uczyć zarządzania sobą?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak uczyć liderstwa?
Dla Rady Pedagogicznej
Klasa o różnorodnych potrzebach edukacyjnych
Zarządzanie konfliktem w zróżnicowanej szkole
Dla Rady Pedagogicznej
Integracja i reintegracja w zróżnicowanej klasie
Dla Rady Pedagogicznej
Prosty język komunikacji w edukacji
Dla Rady Pedagogicznej
Wykorzystanie modelu integracji w planowaniu działań szkoły
Dla Rady Pedagogicznej
Ocenianie w zróżnicowanej klasie
Dla Rady Pedagogicznej
Jak wspierać uczniów z trudnościami emocjonalnymi?
Dla Rady Pedagogicznej
Jak wyrównywać poziom wiedzy i umiejętności uczniów w klasie?
Dla Rady Pedagogicznej
Zarządzanie stresem w szkole
Dla Rady Pedagogicznej